ÖNNEL KÖZÖSEN TESZTELJÜK

Credo Econell 13 CiTY teszt

Új belső térkoncepció

Kiemelkedő komfort és kapacitás mérnöki megoldások egyedülálló kombinációjával

A busz modern megjelenésű belső térkoncepciója úgy nyújt maximális kapacitást (115 fő), hogy ezzel együtt kiemelkedő számú, összesen 37 + 1 ülést kínál. Ez nemcsak a 12 méteres szóló buszoknál magasabb, hanem meghaladja egyes 16,5 méteres csuklós autóbuszok ülésszámát is. Így csúcsidőn kívül gyakorlatilag minden utasnak jut ülőhely.

A busz bal oldalán kialakított, mintegy 4 méter hosszú peronrész a csúcsidőkben érezhetően csökkenti a zsúfoltságot, emellett babakocsi és kerekesszék elhelyezését is lehetővé teszi. A Credo Econell 13 CiTY végeredményben jelentősen több utast szállít, és sokkal nagyobb komfortot biztosít az utasoknak a korábbi szóló buszoknál.

A fentiekhez hozzájárul, hogy az autóbusz - az európai piacon egyedüliként - egyszerre nyújtja az alábbi konstrukcionális megoldások kombinációját:

  • Könnyűszerkezetű váz, alacsony belépésű konstrukció
  • Három darab, kétszárnyú, befelé nyíló bolygóajtó
  • Csökkentett, 800 mm-es hátsó padlószint, amely két kényelmes lépcsőn közelíthető meg
  • Minimalizált méretű kerékjárati dobok
  • Alacsony dobogók, kis beülési magasságok

Fejlett szolgáltatások

Élvonalbeli technológia a fenntartható városi mobilitásért

A Credo Econell 13 CiTY gazdaságos megoldást nyújt a városi közösségi közlekedés modernizálására, miközben a legmodernebb Euro 6-os hajtásláncot és utaskényelmi szolgáltatások széles körét nyújtja az üzemeltetőnek.

Néhány példa a felszereltségből:

  • Euro 6 emissziós besorolású FPT motor Hi-eSCR rendszerrel (SCR only) és ZF automata sebességváltó
  • Nagy teherbírású Rába futóművek
  • Elektronikus vezérlésű fékrendszer (EBS) blokkolásgátlóval (ABS), kiprögésgátlóval (ASR) és stabilitáskontrollal (ESC)
  • Automata hőmérséklet-szabályzás 30 kW teljesítményű légkondicionálóval, állóhelyzeti fűtéssel
  • Isri vezetőülés
  • Toltókamera műszerfali képmegjelenítéssel
  • Motorosan állítható és fűthető visszapillantó tükrök
  • Utasinformációs rendszer, belső térfigyelő kamerák, vezetéknélküli internet hozzáférés1

1. Opcionális felszerelések. További információkat a műszaki adatlapon talál.

 

Bemutatkozik a legújabb magyar autóbusz

Nagyobb komfort és gazdaságosság egy szegmensteremtő magyar járműtől

A teljesen új Credo Econell 13 CiTY túllép saját kategóriája korlátain. Növelt hosszával, könnyű vázával, nagy teherbírású futóműveivel és egyedülálló belső térkoncepciójával elértük, hogy a 19,5 coll-os kategória egyik leggazdaságosabb, kiemelkedő kapacitáskínálatú járműve legyen.

 

 

Akár 1 tonnával is könnyebb

Növelt hosszúságú, könnyűszerkezetű váz és nagy teherbírású futóművek

A Credo Econell 13 CiTY 13 méteres (12 760 mm), tehát körülbelül 1 méterrel hosszabb a megszokott szóló buszoknál. Ez ideálisnak számít, hiszen elősegíti a befogadóképesség maximalizálását, miközben nem korlátozza a jármű mozgását a belvárosi útvonalakon sem.

Az autóbusz könnyűszerkezetű vázzal és optimalizált méretű főegységekkel készül, amely alacsony saját tömeget biztosít. A kedvező saját tömeg - a csúcstechnológiájú főegységekkel együtt - hatékonyan csökkenti az üzemanyag-felhasználást, ami jelentősen mérsékli üzemeltetés hosszú távú költségeit.

Az optimalizált méretű, 19,5 coll-os Rába futóműrendszer kiemelkedő teherbírással rendelkezik, így a jármű megengedett össztömege eléri 18 tonnát.

 

 

 

Letöltések

 

 

©2017 CREDOBUS

Kravtex-Kühne Csoport

ÖNNEL KÖZÖSEN TESZTELJÜK