Econell CiTY

ECONELL CiTY

Komfort és gazdaságosság

Mit jelent, ha egy városi busz könnyű?

A Credobus Econell CiTY sokkal több, mint egy takarékos városi busz. Alacsony tömegének köszönhetően üzemanyag-felhasználása kedvező, befogadóképessége pedig maximális. Az utaskapacitást növelő tulajdonságok, – az alacsony belépésű konstrukció, a kis kerékjárati dobok, az extra hosszú peronrész – lehetővé teszik, hogy az Econell CiTY ugyanannyi, vagy több utast szállítson, mint a teljes hosszban alacsonypadlós buszok, miközben jelentősen több ülőhelyet kínál.

Könnyű

.

3 kiemelt tulajdonság

Alacsony saját tömeg

A Credobus Econell CiTY könnyűszerkezetű önhordó vázra, valamint speciális, 19,5 coll-os kerékrendszerre épül, így saját tömege legalább 1 tonnával alacsonyabb a hasonló városi buszoknál. Emiatt több utast szállíthat, kevesebb üzemanyagot fogyaszt és kíméli a városi környezetet.

Kiemelkedő utaskapacitás

Az alacsony saját tömeg és az új belső térkoncepció kombinációja teszi lehetővé, hogy az Econell CiTY kiemelkedően magas ülésszám (37 + 1) mellett is akár 115 + 1 utast szállítson. A második ajtóval szemben kialakított mintegy 4 méter hosszú egybefüggő állóhely babakocsi és kerekesszék egyidejű elhelyezését is biztosítja.

Átgondolt részletek

Az Econell CiTY mérnöki megoldások egyedülálló kombinációjával kompromisszummentes megoldást kínál a városi közlekedés megújítására. Ez az egyetlen könnyűszerkezetű, alacsony belépésű városi busz, amely három darab, kétszárnyú bolygóajtót, csökkentett, 800 mm-es padlószintet, hátul is sík padlót, minimalizált méretű kerékjárati dobokat, valamint alacsony dobogókat és kis beülési magasságokat nyújt egyszerre.


Tágas

.

Térkoncepció

Az Econell CiTY funkcionális és komfortos belső teret kínál. Az emelt padlórész mindössze 800 mm-es, így hátsó padlórész alacsony lépcsőkön közelíthető meg, sík kialakítása pedig komfortos állva utazást biztosít. A racionális padlókialakításnak köszönhetően maximális az ülésszám és meglepően hosszú a peronrész. A kerékjárati dobok alig vesznek el helyet az utastérből, a rajtuk elhelyezett ülések között pedig nem alakul ki holttér, ami növeli az ülésszámot. Emellett mindhárom ajtó kétszárnyú, befelé nyíló, bolygó rendszerű, amely egyedülálló a kategóriában.

Élvonalbeli technológia

Hajtáslánc

Az Euro 6 C besorolású FPT erőforrás mérnöki csúcsteljesítmény: mindössze 6 725 ccm lökettérfogatú, mégis akár 320 lóerő (235 kW) teljesítmény és 1 000 Nm nyomaték leadására képes. A HI-eSCR rendszerrel kipufogógáz-visszavezetés nélkül (SCR Only) tejesíti a szigorú emissziós előírásokat, ami növeli az élettartamot és az olajcsere-periódusokat.

Sebességváltó

A városi buszokhoz fejlesztett ZF EcoLife automata sebességváltó a menetjellemzőknek megfelelően dinamikusan módosítja a fokozatváltási stratégiát. Ez nemcsak jobb utazási komfortot és egyenletes gyorsulást biztosít, hanem biztonságosabbá teszi a városi közlekedést és hozzájárul az üzemanyag-hatékonyság fokozásához.

Utastájékoztatás

A Credobus által ajánlott opcionális utasinformációs rendszer fedélzeti vezérlőegysége integráltan tartalmazza az audio- és GPS modulokat, így helytakarékos és komplex megoldást nyújt az összes utastájékoztatási feladathoz. A nagy fényerejű kijelzők, a növelt méretű belső monitor, valamint a rendkívül sokoldalú paraméterezhetőség szinte minden üzemeltető számára optimális választást jelent.


Biztonság

Az elektronikus vezérlésű fékrendszerrel szerelt Credobus modellekben a vezető a fékpedállal elektronikus lassítási parancsot küld, amelyet az EBS az összes fékkomponenshez továbbít. Az elektronikus működtetés jelentősen csökkenti a reakcióidőt. Ez azt jelenti, hogy méterekkel rövidebb a fékút, ami döntő lehet a veszélyes közlekedési szituációkban. Emellett a precízebb szabályzás javítja a fékkomfortot, és finomabb megállást tesz lehetővé, a stabilitásprogram (ESC – Electronic Stability Control) pedig jelentősen mérsékli a dinamikus irányváltásokból eredő baleseti kockázatot.

Miért az Econell CiTY?

Bizonyítottan gazdaságos

Az Econell CiTY elődtípusai elterjedt városi busznak számítanak Magyarországon. Sopron, Győr, Szombathely, Tatabánya, és Szolnok példája bebizonyította, hogy a könnyűszerkezetű Credo buszok városi üzemeltetése hozzájárul a működési veszteségek minimalizálásához. Ez nemcsak az üzemanyag-megtakarításnak, hanem a versenyképes vételárnak, a magas megbízhatóságnak, valamint a kedvező karbantartási költségeknek köszönhető.

Utasszámhoz igazodó kapacitáskínálat

Az Econell 12 CiTY után már rendelhető a 13 méteres modell, amely utaskapacitása elérheti a 115 + 1 főt. Ez egyedülálló a könnyűszerkezetű, alacsony belépésű buszok között. Az utasszám trendszerű csökkenése országszerte lehetővé teszi, hogy a legalacsonyabb kihasználtságú, elöregedett csuklós járműveket szóló, és 18 méteres csuklós buszokkal differenciált módon váltsák ki. Ehhez ideális az Econell 13 CiTY, hiszen a 12 méteres buszoknál magasabb kapacitása univerzálisan alkalmazhatóvá teszi a városi közlekedésben.

Tökéletes összhangban a várossal

Az eleve komfortos Econell CiTY egy sor opcionális felszereléssel pontosan az Ön alkalmazásához igazítható. A számos üléstípus mellett GPS vezérlésű audio-vizuális utasinformációs berendezés, zártláncú kamerarendszer, USB-s töltőpontok és vezetéknélküli internetelérés is rendelhető. A légkondicionáló, tolatókamera, és az autonóm fűtőkészülék pedig az alapfelszerelés részét képezi.

Funkciók és szolgáltatások

Könnyűszerkezetű váz, jelentős üzemanyag-megtakarítás

Fokozottan korrózióvédett vázszerkezet

Alacsony belépésű kivitel, akadálymentes utastér

Esztétikus és funkcionális formaterv

Euro 6 C emissziós besorolású motor

SCR Only technológiájú kipufogógáz-kezelés

Automata sebességváltó dinamikus fokozatváltási stratégiával

Elektronikus vezérlésű fékrendszer (EBS)

Akár 75 – 80 % vételár arányos magyar értékhányad

Rendkívül alacsony teljes birtoklási költség (TCO)

Országos márkaszerviz-hálózat

Országos konszignációs raktárhálózat

Galéria

Egy kattintásra van az információtól

Kapcsolatfelvétel

13 + 3 =