Inovell

INOVELL

A gazdaságosság szimbóluma

Etalon a regionális szegmensben

A Credo Inovell-ből és elődjeiből 2005 óta több mint 800 darabot állítottak forgalomba a hazai közlekedési operátorok, így a típus mára országszerte ismertté vált. Az Inovell kedveltsége a hosszú távú birtoklási költségek rendkívül alacsony szintjére, valamint a sokoldalú alkalmazhatóságra vezethető vissza, amely a változatos belső elrendezésnek, a kétféle ajtóképletnek és az ideális térfogatú csomagtérnek köszönhető.

Sokoldalú

.

3 kiemelt tulajdonság

Alacsony saját tömeg

Az Inovell könnyűszerkezetű, önhordó rendszerű vázzal készül, amely minimális saját tömeget garantál. A könnyű, ugyanakkor szilárd vázhoz méretezett főegységek hozzájárulnak a tömeg további optimalizáláshoz, alacsonyabb vételárat, valamint kedvező üzemeltetési költségeket eredményezve.

Ütőkártya a forgalomszervezésben

A 800 mm-es padlószint egyszerre biztosít megfelelő kapacitású (akár 4,5 köbméter) csomagteret valamint könnyű fel- és leszállást. Így az Inovell a regionális mellett elővárosi alkalmazásokban is megállja a helyét. Ez a kettős funkcionalitás nagyfokú szabadságot biztosít a forgalomszervezők számára, akik szinte bármely viszonylaton bevethetik az Inovellt.

Minden részlete funkcionális

Az Inovell egész koncepcióját áthatja az egyszerűség és a funkcionalitás, amely a problémamentes és alacsony költségszintű üzemeltetés kulcsa. Az egyszerűen cserélhető burkolati elemek, könnyen hozzáférhető szerelőnyílások ugyanúgy a karbantartás racionalizálását szolgálják, mint a könnyen takarítható utastér, vagy a széles körben alkalmazott LED technológia.


Tágas

.

Térkoncepció

Széles, tágas, komfortos. Ezek a tulajdonságok határozzák meg az Inovell utasterét, amely elővárosi, regionális, sőt, szükségszerűen távolsági forgalomban is megállja a helyét. Az akár 4,5 köbméter kapacitású csomagtérben minden nagyobb poggyász elfér, így az utastér könnyen átjárható marad csúcsidőben is. A kartámasszal felszerelt utasülések háttámlája dönthető, az utasfolyosó melletti ülések pedig a busz középvonala felé kihúzhatók.

Élvonalbeli technológia

Hajtáslánc

Az Euro 6 C besorolású FPT erőforrás mérnöki csúcsteljesítmény: mindössze 6 725 ccm lökettérfogatú, mégis akár 320 lóerő (235 kW) teljesítmény és 1 000 Nm nyomaték leadására képes. A HI-eSCR rendszerrel kipufogógáz-visszavezetés nélkül (SCR Only) tejesíti a szigorú emissziós előírásokat, ami növeli az élettartamot és az olajcsere-periódusokat.

Sebességváltó

Az elővárosi és regionális alkalmazásokhoz ideális ZF Ecolite robotizált sebességváltó a mechanikus rendszereknél gyorsabb és gördülékenyebb fokozatváltásokat tesz lehetővé, csökkentve a járművezetők terhelését a városközi alkalmazásokban. Emellett hozzájárul az üzemanyag-hatékonyság fokozásához.


Utastájékoztatás

A Credobus által ajánlott opcionális utasinformációs rendszer fedélzeti vezérlőegysége integráltan tartalmazza az audio- és GPS modulokat, így helytakarékos és komplex megoldást nyújt az összes utastájékoztatási feladathoz. A nagy fényerejű kijelzők, a növelt méretű belső monitor, valamint a rendkívül sokoldalú paraméterezhetőség szinte minden üzemeltető számára optimális választást jelent.


Biztonság

Az elektronikus vezérlésű fékrendszerrel szerelt Credobus modellekben a vezető a fékpedállal elektronikus lassítási parancsot küld, amelyet az EBS az összes fékkomponenshez továbbít. Az elektronikus működtetés jelentősen csökkenti a reakcióidőt. Ez azt jelenti, hogy méterekkel rövidebb a fékút, ami döntő lehet a veszélyes közlekedési szituációkban. Emellett a precízebb szabályzás javítja a fékkomfortot, és finomabb megállást tesz lehetővé, a stabilitásprogram (ESC – Electronic Stability Control) pedig jelentősen mérsékli a dinamikus irányváltásokból eredő baleseti kockázatot.

Miért az Inovell?

Bizonyítottan gazdaságos

Az Inovell és elődtípusai minden közlekedési központ flottájában megtalálhatók és ez nem véletlen: a magyar üzemeltetők körében kedvelt regionális kategóriában ez az egyik leggazdaságosabban üzemeltethető autóbusz, amelyhez a Credobus megbízható háttere kapcsolódik. Így az üzemeltetők az Inovell előnyein túl a kiterjedt, rugalmas és vevőközpontú márkaszerviz-és konszignációs raktárhálózatra is számíthatnak.

Maximális utaskapacitás

Buszainktól az üzemeltetők maximális utaskapacitást várnak el. Ezért úgy kell minél több ülőhelyet kialakítanunk, hogy megfelelő teret és komfortot biztosítsunk az utasoknak. Ezt az ideális méretű és komfortfokozatú üléstípusok beépítésével, és gondos pozicionálásukkal érjük el, amely kellő lábteret biztosít maximális ülésszám mellett is.

Formálja saját igényeihez

Kétféle ajtóképlet, számos üléselrendezési változat és opcionális felszerelések széles választéka. Az Inovell specifikációja során a megrendelők bőséges menüből válogathatják össze autóbuszuk felszereléseit, így a vonaljáratos funkció mellett szerződéses járatokra, belföldi különjáratokra, vagy gyermekszállításra is alkalmassá tehetik az Inovellt.

Funkciók és szolgáltatások

Könnyűszerkezetű váz, jelentős üzemanyag-megtakarítás

Fokozottan korrózióvédett vázszerkezet

 Opcionális biztonsági asszisztens szolgáltatások

Esztétikus és funkcionális formaterv

Euro 6 C emissziós besorolású motor

SCR Only technológiájú kipufogógáz-kezelés

Robotizált sebességváltó dinamikus fokozatváltási stratégiával

Elektronikus vezérlésű fékrendszer (EBS)

Akár 75 – 80 % vételár arányos magyar értékhányad

Rendkívül alacsony teljes birtoklási költség (TCO)

Országos márkaszerviz-hálózat

Országos konszignációs raktárhálózat

Galéria

Egy kattintásra van az információtól

Kapcsolatfelvétel

8 + 1 =