Ultrakönnyű

19,5"-os kerekekkel lehetséges.

Az innovatív futómű-konfigurációnak és az optimalizált vázszerkezetnek köszönhetően a Credobus modellek tonnákkal könnyebbek versenytársaiknál. Az ultraalacsony saját tömeg környezeti és gazdasági szempontból is kész főnyeremény.

2021-05-31.149_v2

Credobus™

Milliárdos megtakarítás ultrakönnyű buszokkal

A Credobus modellek tonnákkal könnyebbek versenytársaiknál, ezért jelentősen kevesebb üzemanyagot fogyasztanak. Az innovatív futómű-konfiguráció és az optimalizált vázszerkezet mintegy 15 % üzemanyag-megtakarítást, és a szén-dioxid emisszió jelentős csökkenését eredményezi.

A 2.600 üzemelő Credobus flottaszintű megtakarításának összege meghaladhatja az 5 milliárd forintot évente.

Mennyi CO2 van 5 milliárd forint értékű üzemanyagban?

Az üzemanyag-takarékosság egyben környezetvédelem is, hiszen minden egyes liter megspórolt üzemanyag 2,64 kg szén-dioxidtól kíméli meg a légkört. A 2.600 üzemelő autóbusz reális kalkulációk szerint évente közel 30.000 tonna üvegházgáz kibocsátásának elkerülését teszi lehetővé.

 Ezt a mennyiséget másfélmillió fa lenne képes megkötni.

Megtakarítás a teljes élettartam alatt

Az ultrakönnyű konstrukció és a Kravtex-Kühne Csoport vertikálisan integrált gyártási modellje példátlan költséghatékonyságot biztosít az üzemeltetőknek. A Credobus modellek a beszerzéstől az üzemeltetésen át egészen a használt jármű értékesítéséig bizonyítottan gazdaságosak.

Üzemanyag

Az ultraalacsony saját tömeg akár 15 %-kal mérsékli az üzemanyag-felhasználást. Ez futásteljesítménytől függően buszonként több mint 2 millió forint megtakarítást jelent évente.

Vételár

Az alacsony saját tömeg mozgatásához nem kell túlméretezett főegységeket alkalmazni, ami csökkenti a gyártás költségeit. Ezért a beszerzési árelőny meghaladhatja a 10 %-ot.

Pótalkatrészek

A Kühne a Credobus-ok szinte minden beépülő fém alkatrészét önállóan gyártja. A közvetítők nélküli pótalkatrész-ellátás további szignifikáns költségcsökkenést jelent az üzemeltetőknek.

Scroll to Top