ECONELL
Komfort és gazdaságosság

Racionális, mint ön
Akadálymentes elővárosi buszcsalád a hagyományos elrendezésű hajtáslánc előnyeivel: a Credobus Econell elővárosi alkalmazásban is elérhetővé teszi az akadálymentes szolgáltatást, miközben segít a közlekedési operátoroknak költségeik kézben tartsában. Az eleve gazdaságosan üzemeltethető Econell háromféle hosszváltozatban rendelhető, amely lehetővé teszi a kapacitáskínálat racionalizálását.
3 kiemelt tulajdonság
Alacsony saját tömeg
A Credobus Econell könnyűszerkezetű önhordó vázra, valamint speciális, 19,5 coll-os kerékrendszerre épül, így saját tömege legalább 1 tonnával alacsonyabb a hasonló elővárosi buszoknál. Emiatt több utast szállíthat, kevesebb üzemanyagot fogyaszt és kíméli a környezetet.
10, 12 és 13 méteres változatban is
A megszokott 12 méteres változat mellett az Econell család kiterjesztett méretváltozatokban is rendelhető. A 10 méteres, kompakt modell ideális az aprófalvas térségekben közlekedő, elöregedett és alacsony kihasználtságú járművek kiváltására. A legújabb, 13 méteres variáns pedig elősegíti a racionális járműcserét, hiszen extra utaskapacitása számos alkalmazásban lehetővé teheti a csuklós autóbuszok részarányának csökkentését.
Funkcionális kialakítás
Strapabíró, könnyen tisztítható, egyszerűen javítható. Az Econell utasterének funkcionalitása problémamentes üzemeltetést garantál, miközben barátságos atmoszférát nyújt az utasoknak minden nap. A magas ablakok, a csendes és alacsony rezgésszintű hajtáslánc, a tökéletesített üléselrendezés és a kiváló klimatizálás hozzájárul a napi ingázással járó stressz csökkentéséhez, és növeli az utaselégedettséget.

Térkoncepció
Kényelmes, legyen szó két megállónyi, vagy két településnyi távolságról. Az Econell nagy kapacitású elővárosi busz, amely akkor sem válik kényelmetlenné, ha hosszabb viszonylatokon kell teljesítenie. A rugalmas alkalmazhatóság a közepes távú utazáshoz fejlesztett üléstípusoknak, az üléstávok precíz megválasztásának, és a jól rakodható csomagpolcoknak köszönhető.
Élvonalbeli technológia
Hajtáslánc
Az Euro 6 C besorolású FPT erőforrás mérnöki csúcsteljesítmény: mindössze 6 725 ccm lökettérfogatú, mégis akár 320 lóerő (235 kW) teljesítmény és 1 000 Nm nyomaték leadására képes. A HI-eSCR rendszerrel kipufogógáz-visszavezetés nélkül (SCR Only) tejesíti a szigorú emissziós előírásokat, ami növeli az élettartamot és az olajcsere-periódusokat.
Sebességváltó
Az elővárosi és regionális alkalmazásokhoz ideális ZF Ecolite robotizált sebességváltó a mechanikus rendszereknél gyorsabb és gördülékenyebb fokozatváltásokat tesz lehetővé, csökkentve a járművezetők terhelését a városközi alkalmazásokban. Emellett hozzájárul az üzemanyag-hatékonyság fokozásához.
Utastájékoztatás
A Credobus által ajánlott opcionális utasinformációs rendszer fedélzeti vezérlőegysége integráltan tartalmazza az audio- és GPS modulokat, így helytakarékos és komplex megoldást nyújt az összes utastájékoztatási feladathoz. A nagy fényerejű kijelzők, a növelt méretű belső monitor, valamint a rendkívül sokoldalú paraméterezhetőség szinte minden üzemeltető számára optimális választást jelent.
Biztonság
Az elektronikus vezérlésű fékrendszerrel szerelt Credobus modellekben a vezető a fékpedállal elektronikus lassítási parancsot küld, amelyet az EBS az összes fékkomponenshez továbbít. Az elektronikus működtetés jelentősen csökkenti a reakcióidőt. Ez azt jelenti, hogy méterekkel rövidebb a fékút, ami döntő lehet a veszélyes közlekedési szituációkban. Emellett a precízebb szabályzás javítja a fékkomfortot, és finomabb megállást tesz lehetővé, a stabilitásprogram (ESC – Electronic Stability Control) pedig jelentősen mérsékli a dinamikus irányváltásokból eredő baleseti kockázatot.
Miért az Econell?
Bizonyítottan gazdaságos
Az Econell igazi sikertípusnak számít, hiszen csak az elmúlt években több száz darabot állítottak forgalomba a regionális közlekedési központok. Ez nemcsak az alacsony üzemanyag-felhasználásnak, hanem a Credobus nyújtotta stabil háttérnek is köszönhető, amely megbízható szállítást, gördülékeny alkatrész-ellátást és országos márkaszerviz hálózatot jelent.
Utasszámhoz igazodó kapacitáskínálat
Az Econell a 12 méteres után már 10 és a 13 méteres változatokban is rendelhető, amely elősegíti, hogy a kapacitáskínálat összhangba kerüljön az utasszámmal. A 13 méteres változattal ráadásul nemcsak a szóló, hanem azok az elöregedett csuklós buszok is kiválthatók, amelyek közlekedését a lecsökkent utasszám már nem indokolja. A koncepció révén ésszerű mértékben csökkenthető a csuklós járművek aránya a járműflottákban, amely jelentős megtakarításhoz vezet.
Pont ami a regionális közlekedési központoknek kell
Körültekintő specifikációjánál fogva az Econell épp azt nyújtja, amire a regionális közlekedési központoknak leginkább szüksége van: gondosan kiválasztott üléstípusok, maximális ülésszámot biztosító üléselrendezés, parktikus belső kialakítás és ésszerű szériafelszereltség, amely a légkondicionálón, valamint az autonóm fűtőkészüléken túl a tolatókamerát is tartalmazza.
Funkciók és szolgáltatások
Könnyűszerkezetű váz, jelentős üzemanyag-megtakarítás
Fokozottan korrózióvédett vázszerkezet
Alacsony belépésű kivitel, akadálymentes utastér
Esztétikus és funkcionális formaterv
Euro 6 C emissziós besorolású motor
SCR Only technológiájú kipufogógáz-kezelés
Robotizált sebességváltó dinamikus fokozatváltási stratégiával
Elektronikus vezérlésű fékrendszer (EBS)
Akár 75 – 80 % vételár arányos magyar értékhányad
Rendkívül alacsony teljes birtoklási költség (TCO)
Országos márkaszerviz-hálózat
Országos konszignációs raktárhálózat
Egy kattintásra van az információtól
Kapcsolatfelvétel

